Os consumidores están cada vez máis abertos a dixitalizar a súa actividade diaria en ámbitos como a saúde e o benestar, a automoción ou as finanzas persoais. O informe Global Consumer Insights 2019, elaborado por PwC a partir dunha enquisa a máis de 21.000 consumidores en 27 países (1.000 en España), revela que o 66% dos entrevistados, tanto en España como no resto do mundo, están dispostos a acceder a servizos relacionados coa saúde a través de compañías alleas ao sector, como Amazon, Apple ou Facebook. Por exemplo, o 78% dos consumidores españois aseguran que sentirían “cómodos ou moi cómodos” utilizando estas compañías para visitar a un médico nunha clínica, acceder a un seguro de saúde (77%) ou realizarse probas diagnósticas, como análises de sangue, test xenéticos ou raios X (71%).
A pesar de que a información e os datos relacionados coa saúde e o benestar son moi sensibles para os consumidores, do documento despréndese que estes prefiren sacrificar algo de privacidade en favor da personalización e a comodidade. De feito, o 74% dos consumidores entrevistados non tería problema en aglutinar nun mesmo lugar toda a súa información sobre saúde.
O informe considera que o uso das canles dixitais no sector de saúde ten un enorme potencial de futuro, pero reflicte que hoxe en día están aínda pouco desenvoltos. En España, por exemplo, só o 31% dos enquisados dispón nos seus dispositivos móbiles -teléfonos, tablets ou reloxos intelixentes- de aplicacións médicas ou relacionadas coa saúde, o benestar ou o fitness. Iso si, aqueles que as usan adoitan facelo de forma intensiva: o 47% ten entre dous ou tres aplicacións deste tipo.
Pero para que utilizan este tipo de apps os consumidores españois? O 42% para pechar citas ou prescricións médicas; o 39% para controlar o soño, o 38% para realizar e monitorar o exercicio físico e o 36% para controlar a dieta e cuestións relacionadas coa nutrición.
Os resultados da Global Insights Survey 2019 revelan que os consumidores están a desexar experimentar novos produtos e servizos cun alto compoñente dixital e tecnolóxico tamén en sectores como o do automóbil, o financeiro ou o de entretemento. Un bo exemplo é o sector de automoción: o 50% dos consumidores españois -o 46% do total dos enquisados nos 27 países-, asegura que lle gustaría contar cun vehículo autónomo se este fóra xa unha realidade ou que considerará compralo no futuro. E cando se lles interroga sobre que aspectos da condución conectada e autónoma resúltanlles máis atractivos citan, por esta orde, o freado automático, a posibilidade de monitorar o cansazo do condutor e o seu estado de saúde e a asistencia á hora de aparcar.
Outro ámbito relevante é o uso das moedas dixitais, como Bitcoin, para o pago de produtos e servizos. O 84% dos consumidores españois asegura coñecer este tipo de moedas virtuais, un 27% que consideraría investir nelas e un 31% afirma que as utilizaría para facer compras.
Aínda que se falamos de hábitos de consumo dixitais, o documento confirma que sector o entretemento e, especificamente, o streaming é o rei. O 42% dos consumidores españois entrevistados no informe asegura ver películas e series en streaming ( Netflix, HBO…), polo menos, unha vez ao día. Algo similar sucede coa música en streaming ( Spotify, Tidal…) -un 36% dos enquisados usa estes servizos, polo menos, unha vez ao día-, e cos xogos online ou multijugador -35%-. O 51% dos consumidores españois que participaron no estudo aseguran que nunca consomen este tipo de contidos de forma ilegal.
Noticias de última hora en Vigo. Te contamos todo lo que sucede en nuestra ciudad. Desde los sucesos más relevantes hasta artículos de opinión y de interés.